כולנו מכירים את הרגע בסרטים שבו המשפחה מתכנסת כדי לשמוע את צוואת הנפטר ויודעים שצוואה משמעה חלוקת הרכוש בין בני המשפחה, מקור למתח וריבים בין הצאצאים בסדרות דרמטיות שונות. מן הסתם, בחיים האמיתיים לרובנו אין רכוש כה גדול לחלק, והצאצאים אינם נוטים לריב ביניהם בקלות רבה כל כך על הרכוש המצומצם שנותיר אחרינו. ובכל זאת, ההמלצה היא חד משמעית וגורפת – אדם אחראי חייב לדאוג לצוואה כדי להבטיח שרצונותיו יקוימו ולדאוג ליקיריו לאחר לכתו.

אבל ראשית – מהי צוואה? עורך דין צוואות בצפון יסביר לכם שאין מדובר רק במילים שמסרתם בעל פה לאחד מילדיכם או לחבר קרוב. כדי לוודא שהצוואה תהיה תקפה ותבטיח את קיום רצונותיכם עליכם לרשום מסמך רשמי שיהיה לו תוקף משפטי. חשוב לדעת שיש לכם חופש ציווי מלא – זכותכם להוריש את רכושכם למי שתבחרו ובכל דרך שתרצו בה. בנוסף, יש באפשרותכם להתנות תנאים, אך חשוב לדעת שיש תנאים שבית המשפט ידחה במידה והם קיצוניים או בלתי סבירים.

עורך דין צוואות בצפוןפתיחת צוואה - עורך דין צוואות בצפון

עורך דין צוואות בצפון ימליץ באופן מיוחד על עריכת צוואה כאשר מדובר בהורים לקטינים או במצב שבו בני הזוג אינם נשואים ברבנות. במצבים הללו יש לקבל החלטות קשות, והבחירות אינן מובנות מאליהן. הביעו את רצונכם בצורה כתובה ומחייבת כדי שהיקרים לכם יקבלו את המגיע להם ויזכו לטיפול הטוב ביותר. אמנם הנושאים הללו קשים מאד למחשבה והתמודדות, אבל בכל זאת ישנה חשיבות גדולה לכך שתצליחו למצוא את הדרך ליצור את הצוואה.

בבואכם לערוך צוואה מומלץ מאד לדאוג לשירותיו של עורך דין צוואות בצפון מכיוון שאם תעלו את הצוואה על הכתב במו ידיכם עשויות ליפול בה שגיאות משפטיות שונות ואין כל בטחון שלמסמך יהיה תוקף חוקי. ובכל זאת, אדם שבקיא מאד בחוק יכול ליצור בכתב ידו ובחתימתו צוואה שיהיה לה תוקף חוקי. הצוואה השכיחה ביותר היא צוואה שנחתמת אצל עורך דין בנוכחות עדים. ישנה גם צוואה שמתבצעת בעל פה על ערש דווי, ובמקרה הזה ניתן להכינה כך שהיא תקבל תוקף חוקי.

עורך דין צוואות בצפון יכול להציע לכם אפשרות מעניינת ומודרנית יותר – צוואה דיגיטלית שתהווה מסמך בעל תוקף חוקי, ותוכלו להיות שקטים שהיא לא תתבלה, תשחק או תאבד. היורשים יקבלו כרטיס מגנטי שגם יידע אותם על קיומה של הצוואה.

פנו בהקדם לייעוץ אצל עורך דין צוואות בצפון וערכו צוואה כחוק כדי להבטיח את עתידם של יקיריכם.