הדבר האחרון שזוג רוצה לחשוב עליו ביום כלולותיו הוא היום שבו האהבה תיגמר. כל זוג שנישא מאמין שהנישואין יהיו נפלאים ושדרכו אל האושר והעושר מובטחת, והתחושה הזו טבעית ונהדרת. ובכל זאת, כדאי לזכור שאחוז גבוה מאד מן הזוגות בישראל יגיע בסופו של דבר למצב של פרידה וגירושין. כולנו מכירים זוגות שהתגרשו ומכירים את הסיפורים הקשים שהם יצרו. סכסוכים על מזונות, על ילדים ועל רכוש הם מעשה שבכל יום. הפגיעה הקשה בכל הנוגעים הדבר היא הרסנית, והסכסוכים המכוערים עולים ממון רב ואין להם כל הצדקה הגיונית.

זוהי הסיבה לכך שכדאי לפנות אל עורך דין הסכמי ממון דווקא כאשר אתם מאוהבים, רגועים ומאושרים. זה בדיוק הזמן שבו תוכלו לדבר בהגינות ובאהבה ולהגיע להסדרים הנכונים ביותר עבור שניכם. במידה ותגלו נושאים שאינכם מסכימים לגביהם – זה הזמן הנכון ללבן אותם, לפני שאתם נכנסים למצב מחייב ובלתי הפיך. כל נושא שתגעו בו ישפיע על עתידכם כזוג נשוי, ובוודאי במידה וחלילה תגיעו למצב של פרידה.

עורך דין הסכמי ממוןעורך דין הסכמי ממון - עתיד כלכלי

החשש והאמונות הטפלות, חוסר הרצון להתמודד עם השאלות הקשות – כל אילו אינם מצדיקים מצב שבו אתם בוחרים לוותר על ביקור אצל עורך דין הסכמי ממון. כאשר חושבים על יתרונותיו של ההסכם אין כל פלא שיותר ויותר אנשים בוחרים בפתרון החשוב והחיוני הזה. כאשר תשבו ביחד בחתונת הזהב שלכם תוכלו להשקיף לאחור וללגלג על ההסכם, אך עד אז תוכלו לדעת שבכל תסריט עתידי יחסיכם מוסדרים על הצד הטוב ביותר.

עורך דין הסכמי ממון חשוב במיוחד עבור משפחות מורכבות, שכמותן יש רבות כיום בחברה הישראלית. כאשר בני זוג רבים מביאים עמם רכוש וילדים מנישואין קודמים, ברור שכדאי להסדיר שאלות מסוימות מראש ולהבטיח את עתידם וזכויותיהם של האנשים הרבים הנוגעים בדבר. במשפחות מורכבות היחסים מסובכים במיוחד, וחשוב מאד להגיע ליום הכלולות על בסיס הבנות רבות ככל האפשר.

יש מי שיטען שהפניה אל עורך דין הסכמי ממון חשובה רק עבור אנשים עשירים שיש ברשותם ממון רבה. ההצהרה הזו היא שטותית, מכיוון שדווקא במצבים שבהם המשאבים מצומצמים עשויות להתגלע מלחמות מרות יותר. מכיוון שההסכם יהיה תפור בדיוק למידותיכם ולצרכיכם תוכלו להיות בטוחים שכל השאלות שנוגעות לעתידכם זכו להתייחסות.

אל תבנו על המזל או על בתי הדין. עורך דין הסכמי ממון איכותי ינסח עבורכם את ההסכם שיגן על האושר שלכם ושל היקרים לכם.