ברגעים הקשים מכל, רגע לאחר שאיבדתם את יקירכם, התעסקות עם בירוקרטיה חוזית בכל נושא הצוואה עלולה להיות סיוט של ממש. אך היא לא חייבת להיות כזו. עורך דין צוואות בצפון או עורך דין צוואות חיפה עשוי להיות האיש שיאפשר לכם לתת כבוד אמיתי לאהוב שהלך, בלי הצורך להתעסק בכל מה שמסביב. בשורות הקרובות נדבר במעט על נושא הצוואות בפן המשפטי שלו. תושבי הצפון (ולא רק), המידע שלפניכם עשוי לחסוך להם הרבה כאב ראש בעתיד.

עורך דין צוואות חיפהעורך דין צוואות בצפון

צוואה מוגדרת כמסמך משפטי בו מורה אדם מה ייעשה ברכושו לאחר מותו. נשמע פשוט, לא? אז זהו, שלעיתים קרובות העלילה מסתבכת. צוואה תקפה רק אם נעשתה כדין וללא טעויות אשר לא ניתנות לתיקון (זוהי הסיבה שאנשים רבים פונים אל עורך דין צוואות חיפה). הבעיה היא שחלק ניכר מהצוואות אינן עומדות בדרישה זו. צוואה ניתן לערוך במספר דרכים עיקריות – בכתב יד (אין צורך בעדים או בנוכחות עורך דין צוואות חיפה), צוואה בעדים (שני עדים, יכולה להיות מודפסת), צוואה בפני רשות (שופט או רשם בית משפט או רשם לענייני ירושה ועוד), צוואה בעל פה (אם האדם על סף מותו ונשגב מיכולתו לערוך את הצוואה באחת מן הדרכים שהוזכרו. תקפה לחודש ימים) וצוואות הדדיות בין בני זוג.

עורך דין צוואות בצפון

באופן עקרוני, בקשתו של המנוח מתקבלת בכל תנאי. אלא שהפרות וטעויות שונות עלולות לשנות את פני הדברים. עורך דין צוואות בצפון או עורך דין צוואות חיפה יוכל לקבוע האם נכתבה הצוואה מתוך צלילות דעת? האם נכתבה מתוך שכנוע, שידול, איום, אונס, תחבולה או תרמית? כיצד ניתן לפתור טעות בתוכן הצוואה או טעות בכתיבתה (טעות סופר)? עו”ד המטפל בסוג זה של תיקים יסביר לכם כיצד לנהוג במקרה של צוואה לא ברורה, או כזאת שלא ניתן לממש אותה (מימושה יוצר עבירה על החוק או שבלתי אפשרי / מוסרי לבצעה). לעיתים קרובות, הצוואה נכתבה כדין, אך חלו שינויים מכתיבתה ועד יום מימושה (מוות, גירושין). כיצד יש לפעול במקרה שכזה? לכל אלו תזדקקו לשירותיו של עורך דין צוואות בצפון . כדי שירחיק מכם את ההתעסקות המייגעת, ובעיקר כדי שתזכו לקבל את המגיע לכם.

חשוב שתדעו – ברובם המכריע של המקרים, גם באלו שנדמה לכם ש”אין מה לעשות בנידון”, קיימת דרך משפטית לפתרון והיחלצות. ניתן להתנגד לקיומה של צוואה, לסתור אותה או לדרוש את מימושה החלקי. אל תאמרו נואש ואל תשברו את הראש. התרכזו בחשוב באמת – הנצחה, זיכרונות נעימים וכבוד אחרון. עורך דין צוואות בצפון – המומחים עובדים בשבילך.